Answear.com robí veľký krok vpred akvizíciou značiek Sneakerstudio a PRM

13.2.2023 (SITA.sk) – Answear.com, e-commerce spoločnosť zaoberajúca sa módou a životným štýlom, ktorá v roku 2022 vygenerovala tržby viac ako 210 miliónov eur, kupuje Sneakerstudio, jedného z popredných predajcov tenisiek a streetwearu v strednej a východnej Európe, a rastúcu prémiovú street fashion značku PRM.

Ponuka Answear.com Lifespiration dosahuje vzrušujúcu novú úroveň

Portfólio Answear.com doplnia špecialista a rešpektovaný hráč v segmente prémiových tenisiek a streetwear. Obe značky kombinujú svoje vízie vytvorenia maximálne komfortného priestoru na vytvorenie vlastného nekompromisného štýlu ponukou a vyhľadávaním tých najžiadanejších lifestylových značiek. Answear.com vidí veľký potenciál v segmente prémiových tenisiek a streetwear a dúfa, že spoločne využijú svoje silné stránky kombináciou unikátnej ponuky produktov s prevádzkovou dokonalosťou a technologickými a logistickými zariadeniami Answear.

“Máme radi značky, ktoré vynikajú predovšetkým jedinečnými prémiovými ponukami tenisiek a streetwearu. Touto fúziou rozširujeme našu obchodnú oblasť a máme možnosť osloviť nové skupiny zákazníkov so špecializovanými produktovými radmi, vrátane generácie Z či zákazníkov zaujímajúcich sa o prémiové a luxusné produkty. Všetky prognózy predpokladajú dynamický rast trhu prémiových produktov, v čo veríme aj my a rovnako veríme aj tomu, že táto transakcia nám umožní ešte rýchlejšie vstúpiť do tohto segmentu a efektívne sa v ňom rozvíjať,” komentuje Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

Sneakerstudio je vyspelá a u mladej generácie na trhoch strednej a východnej Európy rešpektovaná lifestylová značka tenisiek. Ponúka produkty značiek ako Adidas Originals, New Balance, Carhartt a Veja. Sneakerstudio prevádzkuje internetové obchody v krajinách strednej a východnej Európy a svoje produkty predáva aj na západoeurópskych trhoch, a to aj prostredníctvom globálnej stránky prevádzkovanej v angličtine. Značka sa zrodila v roku 2015 v krakovskej štvrti Kazimierz, kde má kamenný obchod na ulici Starowislna 55, ktorá sa stala kultovou destináciou miestnych fanúšikov tenisiek a street kultúry. https://sneakerstudio.sk/

Na druhej strane PRM je nový koncept, ktorý je v súlade so súčasnými trendmi na trhu a ponúka luxusné streetwear & fashion produkty. Napriek ranej fáze vývoja už dokázal prilákať mnoho značiek, ktoré sú v západnej Európe dobre známe a rešpektované, ako napríklad Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV a Rick Owens. Predaje uskutočňuje prostredníctvom globálnej online webovej stránky. Butik značky sa nachádza na ulici Swietokrzyska 16 vo Varšave. https://prm.com/pl/

“Sme veľmi radi, že sme spojili sily s takým renomovaným hráčom, akým je Answear, ktorý už viackrát dokázal, že je dobre riadenou spoločnosťou, o čom svedčia aj výsledky, ktoré dosahuje. Vďaka spoľahlivej logistike a skvelým systémom elektronického obchodu slúži zákazníkom na najlepšej úrovni. Pevne verím, že spojenie týchto oblastí spolu s jedinečnými značkami, ktoré sme za posledné roky vytvorili, bude dôležitým krokom v našom rozvoji a pomôže nám dostať sa na vrchol. Máme ambiciózny a kreatívny tím, ktorý má správne know-how a vie, ako osloviť zákazníkov v segmente, v ktorom pôsobia naše značky, pretože v mnohých prípadoch ide o ľudí, ktorí sa o streetwear a tenisky vždy zaujímali. Spojením našich tímov budeme nielen ďalej rozvíjať naše značky, ale dúfam, že prostredníctvom výmeny skúseností vytvoríme aj pridanú hodnotu na podporu stratégie Answear,” hovorí Łukasz Lepczynski, zakladateľ značiek Sneakerstudio a PRM.

Answear.com získava časť podniku Fashion Trends Group Sp. z. o.o., ktorá zahŕňa webové stránky elektronického obchodu Sneakerstudio a PRM, ako aj dva kamenné obchody v Krakove a Varšave, kontrakty značky a predajné a marketingové tímy.

“Spoločnosť si v poslednom období prešla mnohými výzvami typickými pre menšie spoločnosti pôsobiace v tak nepredvídateľnom prostredí, akými bolo v posledných mesiacoch to naše, ale podarilo sa jej prežiť a sme si istí, že s našou podporou bude tento projekt v najbližších rokoch úspešný. Samozrejme, v tejto fáze nechceme prezrádzať príliš veľa detailov o našich plánoch na rozvoj, ale môžeme povedať, že v produktovej kategórii a na trhoch, kde Answear momentálne pôsobí, vidíme veľký potenciál, ako aj množstvo synergií v produktovej a prevádzkovej oblasti oboch podnikov. Chceme ďalej rozvíjať získané značky pomocou e-commerce a logistických riešení vyvinutých Answear.com. Vstup do tohto segmentu, ktorý zvyčajne generuje vyššiu AOV (priemernú hodnotu objednávky), a zároveň si udržiava kvalitu a nižšie jednotkové náklady prevádzky vďaka rozsahu, ktorý už Answear dosiahol, vytvára potenciál na dosiahnutie dobrej ziskovosti predaja v nových predajniach a oslovenie nových skupín zákazníkov,” dodáva Krzysztof Bajołek.

Informačný servis

Viac k témam: PR, PRM, Sneakerstudio
Zdroj: SITA.sk – Answear.com robí veľký krok vpred akvizíciou značiek Sneakerstudio a PRM © SITA Všetky práva vyhradené.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prevádzkovateľ InovationSK s.r.o., kontakt info@bossmedia.sk, telefón: 0903218367. Používa súbory cookies na prispôsobenie obsahu reklám a funkcie sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Informácie o vašom používaní našej stránky zdieľame aj s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Súhlasím
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kto sme

Navrhovaný text: Adresa našej webovej stránky je: https://www.aktuality24.sk.

Komentáre

Navrhovaný text: Keď návštevníci webu zanechavajú na stránke komentáre, zbierame údaje, ktoré sú zobrazené vo formulári komentára a taktiež IP adresu používateľov a user-agent prehliadača z dôvodu ochrany proti spamu. Anonymizovaný reťazec vytvorený z vašej e-mailovej adresy (nazývaný aj hash) môže byť poskytnutý službe Gravatar pre overenie, či ju používate. Zásady ochrany osobných údajov služby Gravatar nájdete na: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vášho komentára bude vaša profilová fotografia verejne zobrazená spolu s obsahom vášho komentára.

Multimédiá

Navrhovaný text: Pri nahrávaní obrázkov na webovú stránku by ste sa mali vyhnúť nahrávaniu obrázkov s EXIF GPS údajmi o polohe. Návštevníci webu môžu stiahnuť a zobraziť akékoľvek údaje o polohe z obrázkov.

Súbory cookies

Navrhovaný text: Ak pridáte komentár na našej stránke, môžete súhlasiť s uložením vášho mena, e-mailovej adresy a webovej stránky do súborov cookies. Je to pre vaše pohodlie, aby ste nemuseli opätovne vypĺňať vaše údaje znovu pri pridávaní ďalšieho komentára. Tieto súbory cookies sú platné jeden rok. Ak navštívite našu stránku prihlásenia, uložíme dočasné súbory cookies na určenie toho, či váš prehliadač akceptuje súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a sú odstránené pri zatvorení prehliadača. Pri prihlásení nastavíme niekoľko súborov cookies, aby sme uložili vaše prihlasovacie údaje a nastavenia zobrazenia. Prihlasovacie cookies sú platné dva dni a nastavenia zobrazenia jeden rok. Ak zvolíte možnosť "zapamätať", vaše prihlásenie bude platné dva týždne. Pri odhlásení sa z vášho účtu sú súbory cookies odstránené. Pri úprave alebo publikovaní článku budú vo vašom prehliadači uložené dodatočné súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a odkazujú iba na ID článku, ktorý ste upravovali. Súbory sú platné 1 deň.

Vložený obsah z iných webových stránok

Navrhovaný text: Články na tejto webovej stránke môžu obsahovať vložený obsah (napr. videá, obrázky, články a podobne). Vložený obsah z iných stránok sa chová rovnako, akoby návštevník navštívil inú webovú stránku. Tieto webové stránky môžu o vás zbierať osobné údaje, používať súbory cookies, vkladať treťo-stranné sledovanie a monitorovať vašu interakciu s vloženým obsahom, včetne sledovania vašej interakcie s vloženým obsahom, ak na danej webovej stránke máte účet a ste prihlásený.

S kým zdieľame vaše údaje

Navrhovaný text: Ak požadujete obnovenie hesla, vaša adresa IP bude uvedená v e-maile na obnovenie hesla.

Ako dlho uchovávame vaše údaje

Navrhovaný text: Pri pridávaní komentára, komentár a jeho metaúdaje sú uchovávané oddelene. Vďaka tomu vieme automaticky rozpoznať a schváliť akékoľvek súvisiace komentáre bez toho, aby museli byť podržané na moderáciu. Pre používateľov, ktorí sa zaregistrujú na našich webových stránkach (ak takí existujú), ukladáme aj osobné údaje, ktoré poskytujú, do ich užívateľského profilu. Všetci používatelia môžu kedykoľvek zobraziť, upraviť alebo odstrániť svoje osobné údaje (okrem zmeny používateľského). Správcovia webových stránok tiež môžu zobraziť a upraviť tieto informácie.

Aké práva máte nad svojimi údajmi

Navrhovaný text: Ak na tejto webovej stránke máte účet, alebo ste tu pridali komentár, môžete požiadať o export vašich osobných údajov, ktoré o vás ukladáme, včetne údajov, ktoré ste nám poskytli. Môžete tak isto požiadať o vymazanie osobných údajov. To sa ale netýka údajov, ktoré o vás musíme uchovávať z administratívnych, právnych alebo bezpečnostných dôvodov.

Kam posielame vaše údaje

Navrhovaný text: Komentáre návštevníkov môžu byť kontrolované prostredníctvom automatizovanej služby na detekciu spamu.
Save settings
Cookies settings