Propagácia na sociálnych sieťach a vlastných blogoch: Prečo to pre váš biznis nestačí?

26.4.2023 (SITA.sk) – Propagácia na sociálnych sieťach a vlastných blogoch môže byť efektívnou formou, ako zvýšiť povedomie o vašej značke, no existuje niekoľko dôvodov, prečo to pre úspech vášho podnikania nestačí.

V súčasnosti mnoho firiem využíva na propagáciu svojej značky najmä sociálne siete či publikovanie článkov na vlastných weboch. Najmä sociálne siete sú pre mnohé spoločnosti často jedinou formou digitálnej marketingovej stratégie. Vedeli ste však, že sociálne médiá predstavujú len menej ako 2 percentá bežnej návštevnosti firiem, ktoré zabezpečujú predaj iným firmám? Hovoríte si, že vás sa to netýka? Okrem uvedenej štatistiky existuje ešte viacero dôvodov, prečo sa nespoliehať iba na tieto nástroje.

Prečo sociálne siete a vlastný web nestačia na propagáciu značky

Odpoveď je jednoduchá a možno ju i poznáte. Čo urobíte ako prvé, keď chcete niečo nakúpiť, vyriešiť konkrétny problém, získať informácie o produkte, firme a podobne? Zadáte si požiadavku do vyhľadávača. A podľa SEO štatistík publikovaných na stránke www.webfx.com to rovnako ako vy urobí 93 percent návštevníkov Internetu. A 95 percent návštevnosti z vyhľadávania smeruje na prvú stránku s výsledkami vyhľadávania. Väčšina vlastných blogov firiem sa kvôli slabej návštevnosti na prvých pozíciách neumiestni. Okrem návštevnosti stránky rozhoduje však i ďalší faktor, a to relevantnosť a dôveryhodnosť média. Ak si o firme, produkte alebo službe prečítate v spravodajskom médiu, budete danej informácii určite viac dôverovať.

Ako zvýšiť predaj a tým aj úspech vašej firmy

Sú teda vlastné weby a sociálne médiá efektívnou digitálnou marketingovou stratégiou alebo nie? Odpoveď je, áno sú, ale nemôžete sa spoliehať iba na ne. Vhodnejšie riešenie predstavuje publikovanie vašich článkov aj v spravodajských médiách, ako je napríklad Slovenská tlačová agentúra SITA. Existuje preto niekoľko výhod.

Oslovenie nových zákazníkov v aktuálnom čase

Jedným z hlavných dôvodov, prečo zvážiť publikovanie článkov v mienkotvorných médiách, je, že vám to umožňuje získať nových zákazníkov a zväčšiť tak cieľovú skupinu. Spravodajské weby vytvárajú kvalitný obsah v reálnom čase, preto prilákajú pozornosť nových potenciálnych zákazníkov, a to pravidelne a na dennej báze.

Získanie spolupráce a podpory

Publikovanie článkov v spravodajských portáloch môže podnikateľom pomôcť získať podporu a spoluprácu iných spoločností, ktoré sa angažujú v danej oblasti. Ak sa firme podarí získať pozornosť autorít a ďalších relevantných osobností, môže jej to pomôcť k úspechu.

Zvyšovanie bonity vašej firmy

Ak sa rozhodnete prezentovať svoju spoločnosť v mienkotvorných médiách, stávate sa v očiach potenciálnych zákazníkov odborníkom v danej oblasti a značkou, ktorej ľudia dôverujú viac ako vašej konkurencii. Články na takýchto weboch sú považované za autoritatívne a zároveň majú potenciál rozšíriť odbornosť, prestíž a kredit spoločnosti. Navyše pri spolupráci s médiami sa môže do tvorby zapojiť aj skúsený redaktor, ktorý vie tému spracovať redakčne, zaujímavejšie a napojiť ju na konkrétnu aktuálnu rezonujúcu tému.

Lepšia pozícia vo vyhľadávačoch

Ako bolo spomenuté vyššie, spravodajské média majú lepšiu čítanosť a umiestňujú sa na prvých pozíciách vo vyhľadávačoch. To znamená, že ich obsah má lepší dosah a osloví širšie publikum. Napríklad správy produkované a distribuované cez agentúru SITA a jej partnerské média majú dosah na viac ako polovicu slovenskej populácie.

Čo sa týka propagácie, nespoliehajte sa teda len na sociálne siete a vlastnú stránku, ale podporte svoju značku publikovaním svojich článkov na spravodajských weboch.

Informačný servis

Viac k témam: Marketing, PR, propagácia
Zdroj: SITA.sk – Propagácia na sociálnych sieťach a vlastných blogoch: Prečo to pre váš biznis nestačí? © SITA Všetky práva vyhradené.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prevádzkovateľ InovationSK s.r.o., kontakt info@bossmedia.sk, telefón: 0903218367. Používa súbory cookies na prispôsobenie obsahu reklám a funkcie sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Informácie o vašom používaní našej stránky zdieľame aj s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Súhlasím
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kto sme

Navrhovaný text: Adresa našej webovej stránky je: https://www.aktuality24.sk.

Komentáre

Navrhovaný text: Keď návštevníci webu zanechavajú na stránke komentáre, zbierame údaje, ktoré sú zobrazené vo formulári komentára a taktiež IP adresu používateľov a user-agent prehliadača z dôvodu ochrany proti spamu. Anonymizovaný reťazec vytvorený z vašej e-mailovej adresy (nazývaný aj hash) môže byť poskytnutý službe Gravatar pre overenie, či ju používate. Zásady ochrany osobných údajov služby Gravatar nájdete na: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vášho komentára bude vaša profilová fotografia verejne zobrazená spolu s obsahom vášho komentára.

Multimédiá

Navrhovaný text: Pri nahrávaní obrázkov na webovú stránku by ste sa mali vyhnúť nahrávaniu obrázkov s EXIF GPS údajmi o polohe. Návštevníci webu môžu stiahnuť a zobraziť akékoľvek údaje o polohe z obrázkov.

Súbory cookies

Navrhovaný text: Ak pridáte komentár na našej stránke, môžete súhlasiť s uložením vášho mena, e-mailovej adresy a webovej stránky do súborov cookies. Je to pre vaše pohodlie, aby ste nemuseli opätovne vypĺňať vaše údaje znovu pri pridávaní ďalšieho komentára. Tieto súbory cookies sú platné jeden rok. Ak navštívite našu stránku prihlásenia, uložíme dočasné súbory cookies na určenie toho, či váš prehliadač akceptuje súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a sú odstránené pri zatvorení prehliadača. Pri prihlásení nastavíme niekoľko súborov cookies, aby sme uložili vaše prihlasovacie údaje a nastavenia zobrazenia. Prihlasovacie cookies sú platné dva dni a nastavenia zobrazenia jeden rok. Ak zvolíte možnosť "zapamätať", vaše prihlásenie bude platné dva týždne. Pri odhlásení sa z vášho účtu sú súbory cookies odstránené. Pri úprave alebo publikovaní článku budú vo vašom prehliadači uložené dodatočné súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a odkazujú iba na ID článku, ktorý ste upravovali. Súbory sú platné 1 deň.

Vložený obsah z iných webových stránok

Navrhovaný text: Články na tejto webovej stránke môžu obsahovať vložený obsah (napr. videá, obrázky, články a podobne). Vložený obsah z iných stránok sa chová rovnako, akoby návštevník navštívil inú webovú stránku. Tieto webové stránky môžu o vás zbierať osobné údaje, používať súbory cookies, vkladať treťo-stranné sledovanie a monitorovať vašu interakciu s vloženým obsahom, včetne sledovania vašej interakcie s vloženým obsahom, ak na danej webovej stránke máte účet a ste prihlásený.

S kým zdieľame vaše údaje

Navrhovaný text: Ak požadujete obnovenie hesla, vaša adresa IP bude uvedená v e-maile na obnovenie hesla.

Ako dlho uchovávame vaše údaje

Navrhovaný text: Pri pridávaní komentára, komentár a jeho metaúdaje sú uchovávané oddelene. Vďaka tomu vieme automaticky rozpoznať a schváliť akékoľvek súvisiace komentáre bez toho, aby museli byť podržané na moderáciu. Pre používateľov, ktorí sa zaregistrujú na našich webových stránkach (ak takí existujú), ukladáme aj osobné údaje, ktoré poskytujú, do ich užívateľského profilu. Všetci používatelia môžu kedykoľvek zobraziť, upraviť alebo odstrániť svoje osobné údaje (okrem zmeny používateľského). Správcovia webových stránok tiež môžu zobraziť a upraviť tieto informácie.

Aké práva máte nad svojimi údajmi

Navrhovaný text: Ak na tejto webovej stránke máte účet, alebo ste tu pridali komentár, môžete požiadať o export vašich osobných údajov, ktoré o vás ukladáme, včetne údajov, ktoré ste nám poskytli. Môžete tak isto požiadať o vymazanie osobných údajov. To sa ale netýka údajov, ktoré o vás musíme uchovávať z administratívnych, právnych alebo bezpečnostných dôvodov.

Kam posielame vaše údaje

Navrhovaný text: Komentáre návštevníkov môžu byť kontrolované prostredníctvom automatizovanej služby na detekciu spamu.
Save settings
Cookies settings