dm je štvrtou najobľúbenejšou značkou na Slovensku

24.4.2024 (SITA.sk) – V aktuálnej štúdii zákazníckej skúsenosti, ktorú v roku 2023 zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku už po siedmykrát, sa v celkovom hodnotení dm drogerie markt umiestnila na štvrtom mieste, hneď po kníhkupectvách Martinus a Panta Rhei a Fio banke. Prieskum ukázal, že vyššia inflácia a zvyšovanie cien prinútili zákazníkov viac plánovať svoje útraty.

“Je dôležité, aby sme ako spoločnosť promptne a flexibilne reagovali na rôzne a meniace sa požiadavky našich zákazníkov. Nie je to vždy iba jednoduché a preto nás teší, keď máme na zákaznícku skúsenosť so značkou dm pozitívnu spätnú väzbu. Ďakujeme, vážime si to,” povedal Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

Vnímanie značky zákazníkom ovplyvňujú aj jej záväzky voči životnému prostrediu a spoločnosti

V tohtoročnom prieskume zákazníckej skúsenosti respondenti hodnotili aj to, do akej miery sa podľa nich každá zapojená spoločnosť zaviazala k pozitívnemu vplyvu na životné prostredie či ľudí. V tomto hodnotení sa spoločnosť dm drogerie markt dostala na druhé miesto. Príspevok spoločnosti do komunity a jej spoločenská angažovanosť totiž nie je vnímaná len cez environmentálne aktivity, ale zahŕňa obšírnejší rozsah výziev, ktorým je pre zachovanie kvality a dobrého mena potrebné čeliť. Podľa tohtoročnej štúdie 52 % respondentov prejavilo ochotu priplatiť si za produkty a služby od firiem, ktoré sa snažia napĺňať etické princípy a byť spoločensky zodpovedné. Najväčší záujem o túto tému opätovne prejavujú mladšie generácie, ako sú mileniáli a generácia Z. Najvýznamnejší pokles náklonnosti k udržateľnému nákupu sa prejavil pri generácii 35 až 44 rokov.

Poznámka: Štúdia predstavuje výsledky hodnotenia pohľadu zákazníka, a teda nemusí odrážať skutočný stav ESG (environmentálne, sociáne a ridiace kritériá) zapojených spoločností.

“Zvyšovanie cien prinútilo mnohých zákazníkov, aby prehodnocovali a viac premýšľali nad tým, ako minú svoje financie. Zdržanlivejšie správanie zákazníkov napokon mnohé značky motivovalo k tomu, aby nachádzali nové spôsoby ako rozvíjať a posilňovať zákaznícku skúsenosť,” uviedla Lygia Fullbrook, Associate Partner KPMG na Slovensku zodpovedná za Poradenské služby.

Prieskum zákazníckej skúsenosti na Slovensku pripravila spoločnosť KPMG

KPMG Customer Experience Excellence je celosvetový prieskum zákazníckej skúsenosti. Ten každoročne hodnotí najlepšie značky sveta a zostavuje rebríček zákaznícky najobľúbenejších spoločností. Na základe jeho dlhoročných výskumov sa každá vynikajúca zákaznícka skúsenosť dá opísať jedinečnou metrikou šiestich pilierov – The Six PillarsTM. Touto metodikou sa prieskum realizoval na Slovensku už po siedmykrát. Zber dát sa uskutočnil v roku 2023. Svoju skúsenosť so 133 značkami v desiatich sektoroch vyjadrilo viac ako 2 500 respondentov z celého Slovenska.

Informačný servis

Viac k témam: PR, Prieskum
Zdroj: SITA.sk – dm je štvrtou najobľúbenejšou značkou na Slovensku © SITA Všetky práva vyhradené.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prevádzkovateľ InovationSK s.r.o., kontakt info@bossmedia.sk, telefón: 0903218367. Používa súbory cookies na prispôsobenie obsahu reklám a funkcie sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Informácie o vašom používaní našej stránky zdieľame aj s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Súhlasím
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kto sme

Navrhovaný text: Adresa našej webovej stránky je: https://www.aktuality24.sk.

Komentáre

Navrhovaný text: Keď návštevníci webu zanechavajú na stránke komentáre, zbierame údaje, ktoré sú zobrazené vo formulári komentára a taktiež IP adresu používateľov a user-agent prehliadača z dôvodu ochrany proti spamu. Anonymizovaný reťazec vytvorený z vašej e-mailovej adresy (nazývaný aj hash) môže byť poskytnutý službe Gravatar pre overenie, či ju používate. Zásady ochrany osobných údajov služby Gravatar nájdete na: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vášho komentára bude vaša profilová fotografia verejne zobrazená spolu s obsahom vášho komentára.

Multimédiá

Navrhovaný text: Pri nahrávaní obrázkov na webovú stránku by ste sa mali vyhnúť nahrávaniu obrázkov s EXIF GPS údajmi o polohe. Návštevníci webu môžu stiahnuť a zobraziť akékoľvek údaje o polohe z obrázkov.

Súbory cookies

Navrhovaný text: Ak pridáte komentár na našej stránke, môžete súhlasiť s uložením vášho mena, e-mailovej adresy a webovej stránky do súborov cookies. Je to pre vaše pohodlie, aby ste nemuseli opätovne vypĺňať vaše údaje znovu pri pridávaní ďalšieho komentára. Tieto súbory cookies sú platné jeden rok. Ak navštívite našu stránku prihlásenia, uložíme dočasné súbory cookies na určenie toho, či váš prehliadač akceptuje súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a sú odstránené pri zatvorení prehliadača. Pri prihlásení nastavíme niekoľko súborov cookies, aby sme uložili vaše prihlasovacie údaje a nastavenia zobrazenia. Prihlasovacie cookies sú platné dva dni a nastavenia zobrazenia jeden rok. Ak zvolíte možnosť "zapamätať", vaše prihlásenie bude platné dva týždne. Pri odhlásení sa z vášho účtu sú súbory cookies odstránené. Pri úprave alebo publikovaní článku budú vo vašom prehliadači uložené dodatočné súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a odkazujú iba na ID článku, ktorý ste upravovali. Súbory sú platné 1 deň.

Vložený obsah z iných webových stránok

Navrhovaný text: Články na tejto webovej stránke môžu obsahovať vložený obsah (napr. videá, obrázky, články a podobne). Vložený obsah z iných stránok sa chová rovnako, akoby návštevník navštívil inú webovú stránku. Tieto webové stránky môžu o vás zbierať osobné údaje, používať súbory cookies, vkladať treťo-stranné sledovanie a monitorovať vašu interakciu s vloženým obsahom, včetne sledovania vašej interakcie s vloženým obsahom, ak na danej webovej stránke máte účet a ste prihlásený.

S kým zdieľame vaše údaje

Navrhovaný text: Ak požadujete obnovenie hesla, vaša adresa IP bude uvedená v e-maile na obnovenie hesla.

Ako dlho uchovávame vaše údaje

Navrhovaný text: Pri pridávaní komentára, komentár a jeho metaúdaje sú uchovávané oddelene. Vďaka tomu vieme automaticky rozpoznať a schváliť akékoľvek súvisiace komentáre bez toho, aby museli byť podržané na moderáciu. Pre používateľov, ktorí sa zaregistrujú na našich webových stránkach (ak takí existujú), ukladáme aj osobné údaje, ktoré poskytujú, do ich užívateľského profilu. Všetci používatelia môžu kedykoľvek zobraziť, upraviť alebo odstrániť svoje osobné údaje (okrem zmeny používateľského). Správcovia webových stránok tiež môžu zobraziť a upraviť tieto informácie.

Aké práva máte nad svojimi údajmi

Navrhovaný text: Ak na tejto webovej stránke máte účet, alebo ste tu pridali komentár, môžete požiadať o export vašich osobných údajov, ktoré o vás ukladáme, včetne údajov, ktoré ste nám poskytli. Môžete tak isto požiadať o vymazanie osobných údajov. To sa ale netýka údajov, ktoré o vás musíme uchovávať z administratívnych, právnych alebo bezpečnostných dôvodov.

Kam posielame vaše údaje

Navrhovaný text: Komentáre návštevníkov môžu byť kontrolované prostredníctvom automatizovanej služby na detekciu spamu.
Save settings
Cookies settings